Help WWF verbeteren
Natuurlijk proberen we ons werk zo goed mogelijk te doen. Maar ook wij zijn mensen, dus we kunnen fouten maken. Bij calamiteiten informeren we je via onze website, social media, nieuwsbrief of WWF-magazine. Heb je als donateur of geïnteresseerde een gerichte vraag over wat op dat moment speelt, dan ontvang je een persoonlijk antwoord.
Help ons verbeteren
Een klacht geeft informatie over iets dat verkeerd is gegaan, zoals onvrede over ons beleid of de uitvoering daarvan. Het kan te maken hebben met communicatie, marketing of fondsenwerving, berichten in de media en dienstverlening.
Interne fout bij een bestand
Is er door een intern veroorzaakte fout bij een bestand van donateurs iets verkeerd gegaan? Dan informeren we de betreffende donateurs met excuus en oplossing. Afhankelijk van de grootte van de groep per telefoon, mail of brief.
Van fouten kun je leren
Een klacht zien we als kans om onze werkwijze of communicatie richting donateurs of geïnteresseerden te verbeteren. Je neemt de moeite om informatie met ons te delen en kunt er dan ook op vertrouwen dat we daarmee aan de slag gaan. Wil je meer weten over onze welke regels en gedragscodes we hanteren? Hier vind je een handig overzicht.
Waar kun je terecht?
Heb je een opmerking of klacht? Laat het ons weten via chat, telefoon, e-mail, social media en post, of het contactformulier. Geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat. Via elk kanaal streven we naar een snelle reactie. Dankjewel alvast!